9/26/2012

DIY i samarbete med...

Varje onsdag här framöver kommer jag att pyssla i samarbete med Creative Company, ett företag som har MASSOOOR av pysselsaker! Så detta blir det första pysslet. Jättekul tycker jag :) Alla produkter jag använt i detta inlägg är från Creative Company.

Denna gång blev det en vacker presentask att ge bort. Eller varför inte ta bort snörena och använda den som en förvaringsask till sig själv?
Hur underbara är inte dessa presentpapper? De är handgjorda, bara det gör att man får ytterligare respekt för pappret och uppskattar det inte endast för det vackra mönstret utan även för allt arbete som ligger bakom.
 
 
 

 
Svårare än så är det inte. Har du inte dubbelhäftande tejp hemma, går det lika bra med lim, även om dubbelhäftande tejp är min favorit.

Hoppas att jag kunde bidra till lite inspiration så här en molning onsdag.

1 kommentar:

  1. Jättefint! Jag blev alldeles kär i presentpappret, var har du hittat det? :)

    SvaraRadera

You make my day! Thanks for leaving a comment.